27 Ocak 2007 Cumartesi

i see a different you

Koop adli sahane toplulugu gec kesfetmis (Koop Islands albumu ciktiginda fark ettim ancak), bagrina basmis biriyim ben. Bu yaziyi yaziyor olmama sebep olan sey ise, Koop Islands albumunun itunes Europe versiyonunda bonus track olarak konmus olan I See A Different You (hahaha, hayir, aksine, itunes'dan hayatimda birak bir albumu, bir sarkicik satin almis degilim!).

Biyografilerini okumaya niyetlendiginizde "allahaskina once sunu bir dinleyin" dedikleri Come To Me de bayildigim Koop yapitlarindan; ancak bu I See A Different You beni grubun ziyaretci defterine "kopeginiz olayim gelin" yazdiracak miktarda etkiledi. Siz de etkilenesiniz diye (okuyucuyla konusma seyini henuz oturtmus degilim, kiminle konustugumu bilmiyorum; aslinda teorik olarak kendimle konusuyorum; ama yine de 'siz' demek istiyorum evet, saygilar sevgili kendim.) rapidshare'e upload ettim. Ayrica, Koop Islands'in bir incelemesi surda, ve Koop'un myspace'i de bu.

Simdi tum caresizlere gelsin: I See A Different You. Haydi bakalim.

Hiç yorum yok: