1 Ocak 2007 Pazartesi

findikli sutlu limonlu ananasli

Bir suru kisi hakkinda tartismanin uzamayacagini ve enerji harcanmayacagini bilmenin rahatligiyla yerli yersiz bir suru yorum yaptim, yaptik. Babam yanimdaki koltukta oturmus sarki soyluyordu, cok yuksek sesle soylemeye basladigi zamanlarda kalkip mutfaga gittim, su ictim. Sonradan gelen uc kisinin ikisine gicik oldum, en sonunda hepsine birden. Francois Hardy geldi aklima. Dikkatli davrandim, bir noktada kolayi tercih ettim. 24 gun once ayrildigim sevgilimi dusundum. Donuste arabada trafik polislerinden kacmak icin ara sokaklardan gittik. Yine de gecmek zorunda oldugumuz bir kavsak vardi, oradayken bir dukkanin mavi isiklarini gorup heyecanlandim (kimbilir kac milyar olmustur alkollu araba kullanmanin cezasi?). Butun aksam tek bir kat merdiven ciktim sadece. İki kez cikmam gerekti; ama bu yine de bir kat ciktigim gercegini degistirmez. Otopark kapisinin kilidi asla isinmiyor, kilitler asla isinmadigindan olabilir bu. "Çocuklaar, metaller mi isiyi daha iyi iletir ametaller miiii?" "Metallerocaaaam!" Butlu yillar. (burnum tikali)

Hiç yorum yok: