26 Nisan 2007 Perşembe

Brown - Blue - Violet Sky

Mika beyefendi, sunu soylemek isterim ki; kivircik guzel saclarinizin yanisira nefes kesici de bir sesiniz var. Dinledigim sarkilariniz hakkinda da hemen iki laf edeyim; Relax, Take It Easy'yi begenmedim; ancak Grace Kelly ve Love Today'i delice sevdim; Lollipop, eh. Gecen gun yolda yururken "why don't you like me why don't you like me/ walk oUT THE DOOOORR!" diye haykirdim da, nargile icen amcalar gulumsedi; bana dogru yuruyen anketor vazgecip baskasina yoneldi. (Grace Kelly'yi dinlemeyeniniz varsa surada stream etmek vasitasiyle bunu yapabilir.)

Sevgili Mika'nin youtube'daki ve hype'taki yapitlarina birazdan bakarsiniz, simdi sirasiyla Grace Kelly ve Love Today'i izliycez, haydi bakalim.



2 yorum:

serdarcharliebrown dedi ki...

ben sevmedim mika'yı. bana ne.

Ayça dedi ki...

Ehah, ökey, olur, tamam. Sinirlenme sen.